Banner
Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:

Here is your babysitter :-)
(1 Leser) (1) Gast
  • Seite:
  • 1

THEMA: Here is your babysitter :-)

Here is your babysitter :-) 1 Jahr, 11 Monate her #4755

• Dana82
  • ( Benutzer )
  • Fresh Boarder
Dear family,

I live in Armadale. I'm already working for a family but the kids are from 9.30a.m. until 3p.m. in school. So that will be from Monday-Thursday. Normally I'm off on Fridays and some evening babysitting is no problem as well.

I´ve been an Au Pair in America where I looked after 3 kids (4 month old boy, 3 year old boy and 5 year old girl), we did a lot of stuff like painting, baking, playing games, going for a walk, playing outside, reading etc.

From June 2009 until January 2010 I watched 2 kids (18 month old girl and a 5 year old boy) in the evenings (preparing dinner, getting them ready for bed, reading a bednight story and putting them to bed). And sometimes I picked up the boy from kindergarten to bring him to his swimming lessons.

I'm happy to show you my reference.

I would describe me as a reliable, friendly, positive and open-minded woman who is interested in getting to know new countries and people.

I hope to hear from you.

Kind regards, Dana (from Germany, 27 years old)

test.JPG
Banner

Aw: Here is your babysitter :-) 1 Jahr, 11 Monate her #4803

Hallo Dana,

Ich bin eine deutsche wohnhaft in McKinnon (nicht weit weg von Armadale) und brauche fuer morgen abend (27 Feb) einen Babysitter fuer meine 2 Maedels 2 und 5 . Falls du interessiert bist, kannst du mich bitte anrufen 0402 007 295.

Freundliche Gruesse,
Christiane

Aw: Here is your babysitter :-) 1 Jahr, 11 Monate her #4830

• Mdinkel
  • ( Benutzer )
  • Fresh Boarder
Hallo Dana,

Wir wohnen auch in McKinnon (siehe Antwort von Christiane) und sind ebenfalls interessiert an einer deutschsprachigen Babysitterin. Wir haben 2 Kinder, Mädchen 8 Jahre alt, Junge 3 Jahre alt die sich beide freuen würden Dich kennenzulernen.
Bitte schick' mir doch eine Email damit wir die Einzelheiten aushandeln können!

Bis bald,

Matthias.

Spatzen_buttons.jpg

Spatzenschule - Integriertes Deutsches Schulprogramm an einer Australischen Grundschule

Aw: Here is your babysitter :-) 1 Jahr, 11 Monate her #4841

• Dana82
  • ( Benutzer )
  • Fresh Boarder
Hallo Matthias,

danke fuer Deine Nachricht. Sorry das ich jetzt erst antworte, aber ich hab das verlaengerte Wochenende genutzt um nach Perth zu fliegen

Waere schoen, wenn Du mir grob sagen koenntest, wie so Eure Vorstellungen sind bezueglich der Zeiten (feste Tage oder gelegentlich).

Wuerde mich auch freuen Euch mal kennen zu lernen.

Liebe Gruesse

Dana

Aw: Here is your babysitter :-) 1 Jahr, 11 Monate her #4842

• Mdinkel
  • ( Benutzer )
  • Fresh Boarder
Hi Dana,

ruf' mich doch einfach 'mal an, dann können wir Einzelheiten besprechen...

0422 607 033

Danke,

Matthias

Spatzenschule
  • Seite:
  • 1
Ladezeit der Seite: 0.44 Sekunden